LILLIS STUDIE BLOGG
Senaste inläggen
LGBD56 Dragspelsbok
LGBD56 Hur kan podd öka förståelsen för A/r/tography?
LGBD56 Modell över klassrummet
LGBD56 Pizzakartongen: skiss 1
LGBD56 Fysisk klassrumsmiljö: skiss 1
LGBD56 Inför studiebesök
19.10.07 LGBF61 Problematiser
19.10.04 LGBF61 Interkulturell pedagogik - för vem?
19.09.24 LGBF61 "Left Handed Calligraphy"
19.09.09 LGBF61 "Min kusin"
Kategorier
Allmänt
Assignment
Föreläsningar
Kulturorientering
LGBD20
LGBD56
LGBF41
LGBF61
Reflektion
Seminarium
VFU
workshop
Arkiv
November 2020
Oktober 2020
September 2020
Oktober 2019
September 2019
Mars 2019
Februari 2019
Januari 2019
November 2018
Oktober 2018
September 2018
Januari 2018
December 2017
November 2017
September 2017
Maj 2017
April 2017
Mars 2017
Februari 2017
Januari 2017
LGBD56 Dragspelsbok
Upp
Senaste inläggen
LGBD56 Dragspelsbok
LGBD56 Hur kan podd öka förståelsen för A/r/tography?
LGBD56 Modell över klassrummet
LGBD56 Pizzakartongen: skiss 1
LGBD56 Fysisk klassrumsmiljö: skiss 1
LGBD56 Inför studiebesök
19.10.07 LGBF61 Problematiser
19.10.04 LGBF61 Interkulturell pedagogik - för vem?
19.09.24 LGBF61 "Left Handed Calligraphy"
19.09.09 LGBF61 "Min kusin"
Kategorier
Allmänt
Assignment
Föreläsningar
Kulturorientering
LGBD20
LGBD56
LGBF41
LGBF61
Reflektion
Seminarium
VFU
workshop
Arkiv
November 2020
Oktober 2020
September 2020
Oktober 2019
September 2019
Mars 2019
Februari 2019
Januari 2019
November 2018
Oktober 2018
September 2018
Januari 2018
December 2017
November 2017
September 2017
Maj 2017
April 2017
Mars 2017
Februari 2017
Januari 2017